Шанхай, фінансовий і комерційний центр Китаю, планує збільшити підтримку метавсесвіту та інших галузей, пов’язаних з новітніми технологіями у відповідь на звернення Прем’єр-міністра Китаю Лі Кецяна до п’яти економічно могутніх прибережних провінцій «вичерпати всі засоби» для стабілізації виробництва та зайнятості з метою економічного відновлення Китаю, який перебуває в «критичній точці» після пандемії коронавірусу.
Як повідомляє газета South China Morning Post, ініціатива уряду Шанхаю передбачає створення галузевого фонду, в якому буде акумульовано 10 мільярдів юанів для розвитку проектів метавсесвіту. Гроші планується спрямувати на створення 10 провідних компаній і 100 малих фірм, які до 2025 року зможуть запустити принаймні 100 «продуктів і послуг для порівняльного аналізу».
Ву Цзіньчен, голова комітету з питань економіки та інформаційних технологій Шанхая, в ході прес-конференції 8 липня висловив сподівання, що метавсесвіт і розумні термінали будуть стимулювати створення нових схем і моделей для галузей реальної економіки і, враховуючи популярність їх продуктів, створювати значну ринкову вартість, яка за оцінками експертів повинна досягнути у 2025 році 1,5 трильйона юанів.
Технологія розумних терміналів стосується створення гарнітур віртуальної реальності (VR), гаджетів для розумного будинку, роботів і розумних транспортних засобів. Комітет з економіки та інформаційних технологій Шанхая планує на базі технології розумних терміналів покращити сферу охорони здоров’я та піклування про літніх людей, а також транспортний сервіс.
Як повідомляє газета South China Morning Post, в березні Shanghai Data Exchange за підтримки держави запустила на основі метавсесвіту програму найму на роботу з віртуальною доставкою резюме претендентів.
Шанхай, у відповідності з політикою Китаю, розглядає метавсесвіт як один з приорітетних «чотирьох напрямків дослідження» і всіляко заохочує використання метавсесвіту в державних службах, бізнес-офісах, соціальних розвагах, промисловому виробництві, для розвитку водневої енергетики, енергетичного обладнання високого класу та низьковуглецевої металургії, а також в електронних іграх.