Одна з провідних компаній в розробці Metaverse, Nvidia, що займається апаратним забезпеченням розробників для створення середовища метавсесвіту, вчора представила новий набір інструментів для створення, представлення та модифікації віртуальних світів.
Одна з основних функцій інструментів – створення «точних цифрових двійників і реалістичних аватарів».
Розробники Omniverse Kit, а також програми Nucleus, Audio2Face і Machinima, наразі мають можливість оновити свої творчі інструменти.
Як стверджують розробники, новий набір інструментів Nvidia включає Omniverse Avatar Cloud Engine (ACE), що покращить умови створення «віртуальних помічників і цифрових людей».
«Завдяки Omniverse ACE розробники можуть створювати, налаштовувати та розгортати свої додатки для аватарів майже на будь-якому механізмі, у будь-якій загальнодоступній чи приватній хмарі».
Покращуючи цифрову ідентичність в Audio2Face, розробники компанії надають можливість користувачам керувати емоціями цифрових аватарів у часі, включаючи анімацію в повне обличчя.
З погляду перспективного розвитку і масового впровадження Metaverse, все більше людей будуть прагнути самі створювати цифрові копії самих себе і жити одночасно в віртуальних і реальному світах. Це, скоріш за все, не просто прагнення бізнесу перейти на новий фінансово-економічний рівень чи матеріалізація науково-фантастичних прагнень мрійників, відірваних від реальності, це може стати цивілізаційним вибором…
Nvidia PhysX, який є «вдосконаленим механізмом реального часу для симуляції реалістичної фізики», що входить до оновлюваних інструментів Nvidia, це значний крок технологій, оскільки механічна фізика реальності переступає поріг метавсесвіту і переносить туди людські реакції.
Технологія штучного інтелекту Nvidia досі була важливим елементом у створенні простору для соціальної взаємодії в цифровому всесвіті. Наразі значення цієї технології для покращення метавсесвіту зростає.
NVIDIA Omniverse™ — це масштабована еталонна платформа для розробки в режимі реального часу з кількома графічними процесорами для 3D-моделювання та співпраці в дизайні, індустрії візуальних ефектів і промислового моделювання «цифрових близнюків». Вона базується на універсальному описі сцени Pixar і технології NVIDIA RTX™.